A magyar jégkorong-válogatott 2018. év tavaszán hazai pályán játszott a felnőtt világbajnokságban.
A nemzetközi világbajnokság eseménye nem csak a magyar szurkolóknak volt fontos, hiszen 5 másik nemzet harcolt még a továbbjutásért.
A jégkorong-világbajnokság kiváló előzetes volt, hiszen 2019. évben Budapest volt Európa Sportfővárosa.
Ennek mentén célunk olyan világesemény megvalósítása volt, amely Magyarország, illetve a főváros turisztikai értékeit is meg tudta mutatni a világbajnokságra látogató külföldi drukkerek számára. Ezek mellett a Magyar Jégkorong Szövetség kiemelkedő célja volt, hogy a sportágat népszerűsítsék.
A Magyar Jégkorong Szövetség felkérésére a 2018. évi Divízió I/A jégkorong világbajnokságot marketing – és kommunikációs valamint szponzorációs együttműködések kidolgozásával, koordinálásával, megjelenései struktúrák előkészítésével támogattuk.
Az esemény népszerűsítésében, a jégkorong sportág szakmai támogatásában kiemelt támogatóként az NKM Nemzeti Közművek Zrt. és a Szerencsejáték Zrt. is közreműködött.
A több napos rendezvényen számos helyszíni aktivitást kezdeményeztünk, amelyekbe Partnereink üzeneteit integráltuk.
Az eseményre közel 70 000 db jegy került értékesítésre, amelynek teljes szakmai jegymarketing felügyeletét cégünk végezte.
Feladataink:
▪︎ stratégiai marketing feladatok
▪︎ világbajnokság helyszíni marketing – és meghatározott kommunikációs feladatainak ellátása
▪︎ jegymarketing, jegyértékesítés teljes körű szakmai felügyelete