A Miss Universe Hungary 2014-ben új tulajdonos-producer cég kezébe került.
Vajna Tímea és Andrew G. Vajna célja volt, hogy számos újítást végrehajtva a hazai szépségverseny-ipar új standardjait állítsák fel, és újra igényes, nemzetközi szintre emeljék a műfajt és modern keretbe helyezzék a hungarikumként újra és újra felfedezhető fogalmat: a magyar lányok szépségét.
2015. stratégiai célja az volt, hogy az egyik legnézettebb országos kereskedelmi csatornán, a TV2-n sugározza a versenyt, ezért a TV2 Csoport és a Szervezők egy stratégiai megállapodást kötöttek egymással.
2015. április közepétől egy átfogó televíziós kampányt indítottunk el a TV2 csoport csatornáin ( TV2, Femcafé, SuperTV2 )
A műsorokban történő megjelenésektől a miniprogramokon át, a műsor-előzetesekig mind a Miss Universe Hungary ismertségét, partnerei megjelenítésének színességét és a Döntő beharangozását szolgálta.
A Miss Universe Hungary stratégiai céljai mentén, a verseny előkészületeit és a Döntő kommunikációját egy integrált marketing és kommunikációs kampány támogatta.
A kampányban olyan kiemelt médiapartnerek vettek részt többek között, mint a TV2 Csoport; a Centrál Média; az origo; a Life.hu; a Juventus Rádió; a Femcafé és a jegy.hu.
A kampány fókuszában a verseny népszerűsítésén túlmenően a partnerek integrált megjelenítése és az Erkel Színház jegyértékesítése is állt.
Köszönjük szépen a Partnerséget: Porsche Hungária- Audi, Szigetközi Friss Víz, Aquaworld Budapest, KLM, Douglas, Caprice, Oxygen wellnes, Katus márkák, Zsidró, Budapest Gyógyfürdői Zrt.!
Feladataink:
▪︎ a projekt stratégiai marketing, – és kommunikációs feladatainak ellátása
▪︎ a teljes televíziós együttműködés marketing szakmai irányítása
▪︎ a teljes projekt üzletfejlesztési tevékenysége