A Pál utcai fiúk

A Vígszínház szuperprodukciója, A Pál utcai fiúk a bemutató óta a teátrum legnépszerűbb előadása, szinte lehetetlen rá jegyet váltani.

A Dés László – Geszti Péter – Grecsó Krisztián alkotógárda fémjelzi a darabot.

Produceri felkérésre a darab bevezetésének marketing- és üzletfejlesztési teendőit cégünk látta el.

A Vígszínház bevezető kampányának támogatását médiapartnerségek kialakításával, és egy exkluzív trade marketing kampány együttműködéssel erősítettük.

A Henkel Magyarország „ back to school kampányához” a Pál utcai fiúk előadásához kapcsolódó iskolai élmény-csomagot fejlesztettünk.


Az előadás bevezető kampányában ez az országos megjelenés stratégiai szerepet kapott , hiszen több száz értékesítési ponton egyedi instore felületeken, online kommunikációban jelent meg a PUF logoja , és a kísérő üzenetei.

A kampányt kiegészítette egy iskolai promóció is, amely további kommunikációs hozadékot jelentett több hónapon keresztül.

Feladataink:
▪︎ stratégiai marketing – és üzletfejlesztési feladatok ellátása
▪︎ szponzorációs együttműködések előkészítése