2017. február 24-25-én 10 év után lépett színpadra az akkor 25 éves Rapülők zenekar két teltházas koncerttel, összesen 20.000 ember előtt a Papp László Budapest Sportarénában.
A visszatérést akkora siker övezte, hogy a zenekar vidéki turnéra indult és még 30.000 ember előtt koncertezett Debrecenben, Miskolcon, a Mi Velencénk Fesztiválon, a VOLT Fesztiválon, Szombathelyen és végül Győrben.
A koncertekhez kapcsolódó marketing együttműködésekért, a jegyértékesítésért és a teljes körű kommunikációért csapatunk felelt.
Köszönjük a Henkel Magyarország, az Adidas, a Volkswagen és a Mátyás Pálinka Partnerségét!
Feladataink:
▪︎ szponzorációs együttműködések kialakítása, lebonyolítása
▪︎ marketingkommunikációs feladatok
▪︎ jegyértékesítést támogató marketing tevékenység
▪︎ közösségi médiamenedzsment