Hogyan lesz egy PR kampány briefből TCR kampány?
A Goodwill Pharma az Egészségért Alapítvány egy kommunikációs kampánnyal szeretett volna adózni Szent-Györgyi Albert Nobel-díjának 80 éves jubileuma előtt.
A tervezett kampány helyett – cégünk javaslatára- egy társadalmi célú projektet indítottunk el.
A „Goodwill Pharma az Egészségért Alapítvány” létrehozta a Szent-Györgyi Albert Orvosi Díjat, amelyet hagyományteremtő jelleggel minden évben azon orvosok és egészségügyi dolgozók kapják, akik munkásságát és elhivatottságát betegeik elismerik azáltal, hogy jelölik a díjra.
A díjat minden évben kilenc orvos kapja meg, az ország minden területéről érkező szavazatok és a szakmai zsűri döntése alapján.
A Goodwill Pharma az Egészségért Közhasznú Alapítvány köszönetét szeretné kifejezni a járvány idején a közegészségügyben dolgozó és helytálló orvosnak, akik az elmúlt hónapokban fáradhatatlanul, magas szintű szakmai tudással és maximális humanitárius hozzáállással viseltetettek betegeik iránt. Köszönetképpen az Alapítvány új különdíjat hozott létre – HELYTÁLLÁS különdíj – hozott létre.
A jelölt orvosokra 2020.02.16-2020.07.31. éjfélig lehet szavazatot leadni.
A díjátadó ünnepélyt 2020. szeptember 16-án, a C-vitamin Világnapján Szegeden rendezzük meg.
A projekt céljait, a program üzeneteit – számos médiavállalat összefogásának köszönhetően- kiemelt médianyilvánosság mellett, egyre nagyobb tömegekkel sikerül megismertetni.
Feladataink:
▪︎ Az Orvosi Díj létrehozásának, programévének marketing és üzletfejlesztési támogatása
▪︎ Az Orvosi Díj kommunikációjának, tartalmi koncepciójának kidolgozása
▪︎ Az Orvosi Díj támogatói körének szakmai kidolgozása, koordinálása
▪︎ Az Orvosi Díj fejlesztése